poniedziałek, 17 stycznia 2011

Kilka słów o mnie...

Witam wszystkich!
Z pewnością blogów, tekstów i artykułów dotyczących kuchni, gotowania, diet itp. jest wiele. Mnie także interesuje ta tematyka i postanowiłam podzielić się z Wami swoimi spostrzeżeniami na ten temat.
Mam 38 lat, mam męża i szesnastoletnią córkę oraz dwa urocze pieski - owczarki kaukaskie. Od siedmiu lat mieszkam na wsi i szczerze mówiąc cały czas próbuję zmienić swój styl życia mieszczucha, na bardziej wyciszony - wiejski ;) Nie zawsze sie to udaje, ale jak wiadomo;) trzeba być wytrwałym i konsekwentnym w swoim działaniu. Zawodowo prowadzę niewielką firmę budowlaną. Niestety, często leniwe życie na wsi i słabość do dobrego jedzenia, zwłaszcza zimową porą przyczyniły się do dorobienia się kilku...stu kilogramów dodatkowego balastu.
Ale od nowego roku jestem na dobrej drodze do odzyskania dawnej sylwetki ( wiadomo, że nie w całości ;) ), ale od czegoś trzeba zacząć...
A mianowicie rozpoczęłam stosowanie diety Dukana i właśnie to skłoniło mnie do napisania kilku słów na ten temat.
Chętnie podzielę się z innymi swoimi doświadczeniami ( choć nie ma ich jeszcze zbyt wiele ) a jeszcze chętniej posłucham rad doświadczonych już "dukanowiczów" :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz